A | B | C | D | E | F | G | H | CH | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9
Zákazník (niekedy aj klient alebo kupujúci) je príjemca statkov, služieb, produktov alebo nápadov, ktoré získava od predajcu, obchodníka alebo dodávateľa za peňažnú alebo inú hodnotovú odplatu.[1][2] Zákazník môže, ale nemusí byť súčasne spotrebiteľom, pretože tieto dva pojmy sú odlišné, hoci bývajú často zamieňané.[3][1] Kým zákazník si tovar kupuje, spotrebiteľ ho aj používa.[4][5]
Referencie
- ↑ a b Reizenstein, Richard C. (2004). "Customer". Encyclopedia of health care management. Sage eReference. SAGE. str. 119. ISBN 978-0-7619-2674-0
- ↑ Kendall, Stephanie D. (2007). "Customer Service from the Customer 's Perspective". In Fogle, Lawrence. Customer Service Delivery: Research and Best Practices. J-B SIOP Professional Practice Series 20. John Wiley and Sons. str. 3. ISBN 978-0-7879-8310-9.
- ↑ Frain, John (1999). "Customers and customer buying behaviour". Introduction to marketing (4th ed.). Cengage Learning EMEA. str. 161. ISBN 978-1-86152-147-7.
- ↑ Blythe, Jim (2008). Essentials of Marketing (4th ed.). Pearson Education. str. 18. ISBN 978-0-273-71736-2.
- ↑ Kansal, B.B .; Rao, P.C.K. (2006). "Environmental Factors in Management". Preface to Management (Paragon Books). Ganga Dhar Chaudhary. str. 61. ISBN 978-81-89091-00-2.
Zdroj
Tento článok je čiastočný alebo úplný preklad článku Zákazník na českej Wikipédii.
Text je dostupný za podmienok Creative Commons Attribution/Share-Alike License 3.0 Unported; prípadne za ďalších podmienok. Podrobnejšie informácie nájdete na stránke Podmienky použitia.
ACNielsen
Affiliate marketing
Akcia (zníženie cien)
BCG matica
Biznis model
Business-to-business
Cashback (debetná karta)
Cenová elasticita dopytu
Cenová elasticita ponuky
Copywriting
Customer generated media
Elasticita dopytu
Elasticita ponuky
Firemný štýl
Franchising
Inbound marketing
Klamlivá reklama
Kolektívne nakupovanie
Korporátny dizajn
Krížová elasticita dopytu
Marketing
Marketingová koncepcia (filozofia)
Marketingový manažment
Marketingový mix
Marketing vzťahov
Nekalá súťaž
Obal
Odberateľ
Odbyt (predaj)
Podnikateľský model
Podpora (promotion)
Text je dostupný za podmienok Creative
Commons Attribution/Share-Alike License 3.0 Unported; prípadne za ďalších
podmienok.
Podrobnejšie informácie nájdete na stránke Podmienky
použitia.
www.astronomia.sk | www.biologia.sk | www.botanika.sk | www.dejiny.sk | www.economy.sk | www.elektrotechnika.sk | www.estetika.sk | www.farmakologia.sk | www.filozofia.sk | Fyzika | www.futurologia.sk | www.genetika.sk | www.chemia.sk | www.lingvistika.sk | www.politologia.sk | www.psychologia.sk | www.sexuologia.sk | www.sociologia.sk | www.veda.sk I www.zoologia.sk