A | B | C | D | E | F | G | H | CH | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9
Tomuto článku alebo sekcii chýbajú odkazy na spoľahlivé zdroje, môže preto obsahovať informácie, ktoré je potrebné ešte overiť. Pomôžte Wikipédii a doplňte do článku citácie, odkazy na spoľahlivé zdroje. |
Kolektívne nakupovanie označuje nákupnú stratégiu založenú na skupinovej zľave, pochádzajúcu z Čínskej ľudovej republiky. svoj rozmach zažilo v roku 2005 v USA. Je známe pod označením Tuangou (vyslovované "twangoo"). U nás je od roku 2010 zastúpené niektorými servermi.
Funkčnosť
Server s obchodníkom dohodne zľavu na službu alebo produkt za podmienok, že si ho objedná minimálny počet ľudí. Server predstaví ponuku na svojich stránkach, ktoré majú vysokú návštevnosť. Pokiaľ návštevníka zľava zaujme, objedná si daný produkt alebo službu – v tejto chvíli ešte nič neplatí. Ak sa nájde dostatočný počet ľudí, stáva sa zľava aktívna a až v tejto chvíli návštevníci platia (blokácia kariet, PayPal a platba z účtu na účet). Pokiaľ je už zľava aktivovaná, peniaze s online platbami sa realizujú ihneď. Po zaplatení dostávajú návštevníci tzv. voucher, ktorý obsahuje unikátny kód.
Väčšina zľavových ponúk trvá len jeden deň. Po ukončení ponuky zľavy sa odošle zoznam unikátnych kódov obchodníkom a pokiaľ príde zákazník s platným voucherom, dostane požadovanú službu alebo produkt na základe tohoto unikátneho kódu.
Ide o nový marketingový nástroj, ktorý bez rizika pomáha obchodníkom upútať pozornosť. Veľmi jednoducho sa dá vypočítať návratnosť nehladiac na to, že veľa klientov príde bez voucheru, pretože ich zaujme samotný obchodník alebo iná ponuka.
Text je dostupný za podmienok Creative Commons Attribution/Share-Alike License 3.0 Unported; prípadne za ďalších podmienok. Podrobnejšie informácie nájdete na stránke Podmienky použitia.
ACNielsen
Affiliate marketing
Akcia (zníženie cien)
BCG matica
Biznis model
Business-to-business
Cashback (debetná karta)
Cenová elasticita dopytu
Cenová elasticita ponuky
Copywriting
Customer generated media
Elasticita dopytu
Elasticita ponuky
Firemný štýl
Franchising
Inbound marketing
Klamlivá reklama
Kolektívne nakupovanie
Korporátny dizajn
Krížová elasticita dopytu
Marketing
Marketingová koncepcia (filozofia)
Marketingový manažment
Marketingový mix
Marketing vzťahov
Nekalá súťaž
Obal
Odberateľ
Odbyt (predaj)
Podnikateľský model
Podpora (promotion)
Text je dostupný za podmienok Creative
Commons Attribution/Share-Alike License 3.0 Unported; prípadne za ďalších
podmienok.
Podrobnejšie informácie nájdete na stránke Podmienky
použitia.
www.astronomia.sk | www.biologia.sk | www.botanika.sk | www.dejiny.sk | www.economy.sk | www.elektrotechnika.sk | www.estetika.sk | www.farmakologia.sk | www.filozofia.sk | Fyzika | www.futurologia.sk | www.genetika.sk | www.chemia.sk | www.lingvistika.sk | www.politologia.sk | www.psychologia.sk | www.sexuologia.sk | www.sociologia.sk | www.veda.sk I www.zoologia.sk