Digitálna stratégia - Biblioteka.sk

Upozornenie: Prezeranie týchto stránok je určené len pre návštevníkov nad 18 rokov!
Zásady ochrany osobných údajov.
Používaním tohto webu súhlasíte s uchovávaním cookies, ktoré slúžia na poskytovanie služieb, nastavenie reklám a analýzu návštevnosti. OK, súhlasím


Panta Rhei Doprava Zadarmo
...
...


A | B | C | D | E | F | G | H | CH | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9

Digitálna stratégia

Digitálna stratégia definuje kroky a činnosti, pomocou ktorých spájate očakávania vašich zákazníkov s vašimi obchodnými a marketingovými cieľmi, ktoré plánujete realizovať v online prostredí. Zahŕňa komplex aktivít, počínajúc tvorbou webového portálu, online marketingom, optimalizáciou pre vyhľadávače, či marketingom v komunitných sieťach.

VHODNE ZVOLENOU DIGITÁLNOU STRATÉGIOU DOSIAHNETE

  • zvýšenie hodnoty a podielu online predaja
  • efektívne oslovenie nových zákazníkov a vytvorenie dlhodobejšieho vzťahu so súčasnými
  • efektívnejšiu marketingovú kampaň
  • vyššiu lojalitu zákazníkov ku vašej značke...

Prehľad

Početné prístupy k vedeniu digitálnej stratégie:

1. identifikácia kľúčových príležitostí a / alebo problémy v podnikaní, kde on-line majetok môže byť riešením;

2. identifikácia neuspokojených potrieb a cieľov zákazníka, ktorý najviac zosúladiť s tými kľúčovými obchodnými príležitosťami a / alebo problémy;

3. rozvíjať víziu, ako on-line aktív bude splnenie týchto podnikov a potrieb zákazníka, ciele, príležitosti a výzvy,

4. priorít súbor online iniciatív, ktoré môžu priniesť na túto víziu.

Rozhovory zúčastnených strán

Zahŕňa individuálne rozhovory, skupinové rozhovory a workshopy s spoločnosti senior management, marketing a predaj, prevádzku a servis zainteresovanými stranami s cieľom pochopiť obchodnú stratégiu, výzvy a príležitosti, produkty, organizácie, procesy, dodávateľského reťazca a predajcovia, distribútorov, zákazníkov a konkurenčné prostredie.

Konkurenčná analýza

Zahŕňa hodnotenie spoločnosti hlavných konkurentov a potenciálnych náhrad s cieľom porozumieť spoločnosti silných a slabých stránok vo vzťahu k ich konkurentom a potenciálnych náhrad. Kým tento často zahŕňa kroky nájdené v tradičnej marketing analýze hospodárskej súťaže, ako sú produkty, ceny, atď. Konkurenčný analýza pre digitálne stratégia zahŕňa dve jedinečné položky:

Funkcia / Funkcia analýzy

Hodnotenie vlastností a funkcií poskytovaných spoločnosti on-line majetku, v porovnaní s tými jeho konkurentov a potenciálnych náhrad.

Zdroj:
Text je dostupný za podmienok Creative Commons Attribution/Share-Alike License 3.0 Unported; prípadne za ďalších podmienok. Podrobnejšie informácie nájdete na stránke Podmienky použitia.
Zdroj: Wikipedia.org - čítajte viac o Digitálna stratégia





Text je dostupný za podmienok Creative Commons Attribution/Share-Alike License 3.0 Unported; prípadne za ďalších podmienok.
Podrobnejšie informácie nájdete na stránke Podmienky použitia.

Your browser doesn’t support the object tag.

www.astronomia.sk | www.biologia.sk | www.botanika.sk | www.dejiny.sk | www.economy.sk | www.elektrotechnika.sk | www.estetika.sk | www.farmakologia.sk | www.filozofia.sk | Fyzika | www.futurologia.sk | www.genetika.sk | www.chemia.sk | www.lingvistika.sk | www.politologia.sk | www.psychologia.sk | www.sexuologia.sk | www.sociologia.sk | www.veda.sk I www.zoologia.sk