Sanok SN1 - Biblioteka.sk

Upozornenie: Prezeranie týchto stránok je určené len pre návštevníkov nad 18 rokov!
Zásady ochrany osobných údajov.
Používaním tohto webu súhlasíte s uchovávaním cookies, ktoré slúžia na poskytovanie služieb, nastavenie reklám a analýzu návštevnosti. OK, súhlasím


Panta Rhei Doprava Zadarmo
...
...


A | B | C | D | E | F | G | H | CH | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9

Sanok SN1
Sanok SN1
Električka typu SN1 v Krakove.
Električka typu SN1 v Krakove.
Výrobné údaje
TypSN1
VýrobcaGrazer Waggon- & Maschinen-Fabriks-Aktiengesellschaft vorm. Joh. Weitzer, Galicyjskie Towarzystwo Budowy Wagonów i Maszyn
Rok výroby1912 – 1936
Počet vyrobených kusov40
Technické údaje
Dĺžka (bez spriahadiel)10 650 mm
Šírka2 200 mm
Výška3 320 mm
Pohotovostná hmotnosť13 000 mm
Rozchod1435 mm
Obsaditeľnosť
Miest na sedenie24
Miest na státie32
Motory a elektrická výzbroj
Výkon2×100 kW
Napájacie napätie600 V
Logo Wikimedia Commons multimediálny obsah na Commons

Sanok SN1 je typ dvojnápravovej obojsmernej električky, vyrobenej pre poľské mesto Krakov podnikmi Grazer Waggon- & Maschinen-Fabriks-Aktiengesellschaft vorm. Joh. Weitzer v Grazi a Galicyjskie Towarzystwo budowy Wagonów i Maszyn v Sanoku. Tieto vozne, vyrábané v rokoch 1912–1936, zahajovali prevádzku električkových trati s normálnym rozchodom v Krakove.[1] Spoločne s nimi boli vyrobené vlečné vozne typu PN1.[2]

Konštrukcia

Skriňa vozňa bola drevená, oplechovaná. Vstup na uzavreté plošiny bol zaistený posuvnými dvojdielnymi dverami.[2] Priestor pre cestujúcich bol od plošín oddelený prepážkami s posuvnými dverami. Odber prúdu bol zaistený pomocou lyrového zberača. Skriňa spočívala na dvojnápravovom podvozku. Pohon zabezpečoval jeden jednosmerný elektromotor. Čelné osvetlenie bolo realizované elektrickou lampou.

Dodávky električiek

V rokoch 1912 – 1936 bolo vyrobených celkom 40 vozňov tohto typu.

Súčasný štát Mesto Stránka Roky dodávok Počet vozňov Evidenčné čísla
pri dodaní
Poznámky Zdroj
Poľsko Poľsko Krakov stránka 1912 – 1936 40 31–70

Historické vozne

Pôvodná
prevádzka
Evidenčné číslo Súčasný majiteľ Rok výroby Historický
od roku
Poznámky Zdroj
stránka 37 MPK Kraków 1995 Postavený z častí troch pôvodných električiek SN1. [2]

Referencie

  1. www.kmk.krakow.pl - Graz SN1, KMKE (warsztaty własne) SN1, Sanok SN1 . www.kmk.krakow.pl, . Dostupné online.
  2. a b c www.kmk.krakow.pl - Sanok SN1 #37 . www.kmk.krakow.pl, . Dostupné online.

Iné projekty

  • Spolupracuj na Commons Commons ponúka multimediálne súbory na tému Sanok SN1

Zdroj

Tento článok je čiastočný alebo úplný preklad článku Sanok SN1 na českej Wikipédii.

Zdroj:
Text je dostupný za podmienok Creative Commons Attribution/Share-Alike License 3.0 Unported; prípadne za ďalších podmienok. Podrobnejšie informácie nájdete na stránke Podmienky použitia.
Zdroj: Wikipedia.org - čítajte viac o Sanok SN1





Text je dostupný za podmienok Creative Commons Attribution/Share-Alike License 3.0 Unported; prípadne za ďalších podmienok.
Podrobnejšie informácie nájdete na stránke Podmienky použitia.

Your browser doesn’t support the object tag.

www.astronomia.sk | www.biologia.sk | www.botanika.sk | www.dejiny.sk | www.economy.sk | www.elektrotechnika.sk | www.estetika.sk | www.farmakologia.sk | www.filozofia.sk | Fyzika | www.futurologia.sk | www.genetika.sk | www.chemia.sk | www.lingvistika.sk | www.politologia.sk | www.psychologia.sk | www.sexuologia.sk | www.sociologia.sk | www.veda.sk I www.zoologia.sk